Σάββατο, 17 Σεπτεμβρίου 2016

Δεν θέλω φως στις σκοτεινές μου ώρες - Erina Espiritu

είμαι μια ύαινα άσχημη, φρικτή
και σε κάθε ευκαιρία
δείχνω τα δόντια μου, εκείνα που δεν έχω

επιμένω να σε μισώ
για να ξεχνάω την οργή που μου προκαλεί
η ύπαρξή μου

ξεσκίζω τις σάρκες σου
κι ύστερα τις φορώ σαν λάφυρο
να καλύπτουν τη γύμνια μου

δεν υπάρχει δεύτερη ευκαιρία
η ζωή δεν σου χαμογελά
και εσύ κοιτάς με μάτια μεθυσμένου

βλέπεις μια όαση
σαν αγκαλιά
και δύο χείλη που σου τραγουδάνε

βλέπεις τα δάση στη θέση τους 
τις λίμνες και τις θάλασσες ζωντανές
και τη λέξη ΄"πόλεμος" μονάχα σαν ιδέα

ξυπνώ απ' το όνειρο
που με αφέλεια είχα βυθιστεί
και βάζω τέλος σ' όλες τις στιγμές

κατεβάζω τ' άστρα
σβήνω τον ήλιο
και κρύβω με μαύρο πανί, τους φάρους της ζωής μου

δεν θέλω φως στις σκοτεινές μου ώρες
δεν θέλω εικόνες, λάμψεις,
μήτε σκιές και ίχνη

είμαι μια ύαινα άσχημη και φρικτή 
που τρώγομαι πριν φαγωθώ 
και αφανίζω το εγώ πριν το εμείς 

τις ώρες που θα νιώθω μόνη 
θα  βγαίνω για κυνήγι 
και θα κλειδώνω την καρδιά στα έγκατα της γης












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου