Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016

26 Ιουνίου 2016 [Ημερολόγιο] - Erina Espiritu

τόσες μέρες που λείπεις μασώ την μοναξιά μου
είναι από αλεύρι σίτου και γάλα σε σκόνη
μεταλλαγμένα αυγά και ζάχαρη
τρώω ακατάπαυστα και σε κάθε μπουκιά λέω πως θα ΄ναι η τελευταία
θα συνεχίσω με τα λόγια σου 
θα τα καταπιώ όλα αμάσητα με αρκετό οινόπνευμα 
μετά θα τους ρίξω θειάφι και ένα αναμμένο σπίρτο
είναι από εκείνο το κουτί που έχωσες βιαστικά στην τσέπη μου
και πάνω του έγραφες "αγαπώ"
θα κάτσω μπροστά σε ένα καθρέφτη 
να δω τις φλόγες να καίνε τα σωθικά μου
κάποτε σε έβαλα να ζήσεις στο μέρος της καρδιάς 
τώρα θα καεί η βολή σου και όλα τα αποτυπώματά σου 
ξέρω πως την άλλη μέρα θα ξυπνήσω με πονοκέφαλο 
και πόνους αφόρητους
μα θα μου φτιάξεις τσάι του βουνού κι ας ξέρεις πως δεν μου αρέσει 
 
 
 
 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου