Παρασκευή, 20 Μαΐου 2016

Ναυαγός - Erina Espiritu

σε μάτια θάλασσες βούτηξα
όπως η μέλισσα στο μέλι
πνίγηκα και ξεβράστηκα σε αμμουδιές
εκεί με τσίμπησαν καβούρια
και ο ήλιος έκαψε την σάρκα μου 
κόπιασα να φτιάξω μια σχεδία 
την έριξα στα κύματα 
τράβηξα τα σύννεφα 
τα έραψα, τα έκανα πανιά μου
στέγνωσαν τα δάκρυα 
στέγνωσε το σώμα 
τώρα περιφέρομαι σε άγνωστα χωρικά ύδατα
σε αχαρτογράφητες υγρές λεκάνες
αφήνομαι έρμαιο σε φυσικά φαινόμενα
διατηρώντας ανέπαφη την σύστασή μου
σε κυψέλη 
εκεί είσαι και εσύ σε πρώιμη εμβρυική  κατάσταση
περιμένω να γεννηθείς, να σε κρατήσω στα χέρια μου
μωρό δικό μου
όταν αστράφτει και φωτίζει το σκοτάδι 
διακρίνω την καταστροφή της ανθρώπινης ύπαρξης
ο κόσμος φταίει για όλα 
και εγώ που δεν έμαθα να κάνω κόμπους ναυτικούς  





 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου