Κυριακή, 9 Οκτωβρίου 2016

Σημεία Αναφοράς - Erina Espiritu

Ξυπνούσα τα χαράματα 
και έβαζα σημάδια τις αχτίδες του ήλιου 
πότε ένα πετραδάκι
άλλοτε ένα μικρό βλαστάρι.
Μέτραγα τις ώρες και τη ζωή
μέτραγα και χαιρόμουν για την επανάληψη.
Τα σημάδια μου δεν έβρισκαν στόχο
άλλαζε η πορεία 
άλλαζε και ο στόχος
έτσι γίνεται πάντα 
τίποτα δεν μένει σταθερό εκτός από το πείσμα.
Μικρές λεπτομέρειες 
απλή ζωή 
ζωή να αξίζει.
Πικρή η πραγματικότητα 
το χρέος άλυτο 
οι απαιτήσεις κεφάλια μιας αθάνατης Λερναίας Ύδρας.
Δίνω μια στα σημάδια και γυρίζω την πλάτη μου στον Ήλιο
δεν μπορεί να είναι μόνο για λίγους η ζωή
δεν μπορεί να συνεχίσει έτσι ο κόσμος
χωρίς σημάδια, χωρίς όνειρα, χωρίς ελπίδα
κάποιο φρικτό λάθος έγινε και ούτε που μας νοιάζει να το διορθώσουμε 
δεν προλαβαίνω να επαναστατήσω 
και ακούω φωνές μες το κεφάλι μου
νιώθω έναν όχλο και μια συνωμοσία 
δεν νοιάζονται για τίποτε άλλο 
μόνο για την δική μου επιβίωση.
Γυρνώ και βρίσκω πάλι σημεία αναφοράς 
εγώ να είμαι καλά και η κανονικότητά μου.




[Η φωτογραφία είναι δική μου, τραβηγμένη στην είσοδο της Ιερά Μονή Αγίου Γεωργίου Φενεού στις 27/8/2016.]







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου