Σάββατο, 30 Ιανουαρίου 2016

Το κεντρί της μέλισσας - Erina Espiritu

Θα δώσουμε τα χέρια
θα συμφωνήσουμε, είπες
και εγώ περίμενα να αγγίξω τον ουρανό, τ΄ αστέρια
το φεγγάρι
την θάλασσα στο πιο μεγάλο βάθος της
την φωτιά
το κεντρί της μέλισσας
του σκορπιού την ουρά

ερωτεύτηκα ότι μου χάρισες
όλες τις απουσίες σου
τους κενούς χρόνους
τις ώρες που πέρναγαν
κάθε ήχο και σιωπή
κάθε σκέψη και φαντασία
εσένα

θα δώσουμε τα χέρια είπες
να σου δώσω την ζωή μου

πέρασε η άνοιξη, το καλοκαίρι,
το φθινόπωρο ούτε που το ένιωσα,
πέρασαν τα χρόνια

και τώρα νιώθω ενοχές
γιατί δεν έχω πια σάρκα, ούτε και χέρι
και εσύ θα έρθεις είμαι σίγουρη
μου το υποσχέθηκες, θα έρθεις
και εγώ δεν θα 'χω τίποτα να σου δώσω...





2 σχόλια:

  1. ...η σκέψη σου, όπως τη Γράφεις, μου θυμίζει τη δικιά μου σκέψη, κι αυτό με συγκινεί..

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή